Deschiderea coletului la livrare
Ai dreptul să te asiguri că ai primit exact ceea ce ai comandat!
La Carsync, poți plăti comanda doar după ce ai deschis coletul și ai verificat că produsul este cel dorit și în stare impecabilă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru toate articolele, fiind accesibil atât persoanelor fizice, cât și celor juridice.
Cum funcționează acest serviciu?
La livrarea comenzii, poți solicita curierului să deschidă coletul pentru a verifica starea produsului sau a produselor din comandă.
Acest serviciu îți permite doar să te asiguri că produsul este intact și fără defecte estetice, însă nu oferă posibilitatea de a verifica tehnic (testa) produsul.
Dacă, după deschiderea coletului, constați că produsul prezintă defecte vizibile, cum ar fi zgârieturi, lovituri sau alte imperfecțiuni estetice, îți recomandăm să refuzi comanda.
Dacă ai plătit deja comanda online și, în urma verificării, decizi returnarea produsului, suma va fi rambursată în contul din care ai efectuat plata, cât mai rapid posibil.
În cazul în care comanda conține mai multe produse, iar unul dintre ele prezintă defecte vizibile și dorești să îl refuzi, va trebui să returnezi întreaga comandă, inclusiv toate produsele livrate.
Cine plătește transportul?
Indiferent dacă accepți sau refuzi coletul prin serviciul „Deschiderea coletului la livrare”, nu ai nimic de achitat pentru transport.